Adviseer je klant verder na de aanschaf van een laadpunt

laadpunt

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jui91k84′ custom_class=” admin_preview_bg=”]
Heb je net een laadpunt geïnstalleerd? Klant tevreden? Top! Maar houdt je service daar dan op?

Je hebt ze natuurlijk keurig geadviseerd over het laadpunt voor de op te laden auto. Maar hoe nu verder?

Waar kan de klant zijn auto opladen als hij onderweg is? En hoe bepaald de klant welk laadabonnement geschikt is?laadabonnement

Laadabonnement

Als je klant veel op pad is, is het ook handig dat hij naast het opladen op werk of thuis ook kan laden bij de openbare oplaadpunten in de rest van Nederland. Dit kan met een laadabonnement.

Er zijn verschillende soorten laadabonnementen. Prepaid, een vast maandbedrag of flexibel betalen per KWh. Bij sommige aanbieders zit ook snelladen in het laadabonnement. Een aantal aanbieders rekenen hier extra kosten voor.

Wel zo attent dit even mee te geven aan je klant. Net een beetje extra service die zeker de nieuwe elektrische rijder goed kan gebruiken. En vergeet niet een onderhoudscontract af te sluiten, een laadpunt moet jaarlijks veel weersomstandigheden doorstaan. Deze extra service kan je bieden.

Voor leden van Uw Duurzame Installateur is er een kant en klaar onderhoudscontract beschikbaar. Neem contact met ons op.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://lidworden.uwduurzameinstallateur.nl/wp-content/uploads/2018/06/Diensten-promotie_Linked-In_whitepaper.jpg’ attachment=’3821′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’portfolio,2270′ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-jui90t10′ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

Deel dit bericht:
Aansluiten?

Samen beter worden!

Dat is niet alleen ons antwoord op concurrentie. Het is onze belofte aan jou.