Potentiële klanten gebruiken je website om een idee te krijgen wat je allemaal kunt en doet. Wanneer je alleen maar foto’s van laadpalen en zonnepanelen op je site zet is de kans groot dat je hier vooral klanten voor krijgt. Wanneer je een mooie distributiehal van 10000 m2 gemaakt hebt, dan wordt je weer voor een hele andere groep interessant.
Projecten delen op je website.
Projecten plaatsen op je website is dé manier om potentiële klanten de juiste kant op te sturen. Jouw identiteit zit in die projecten. Klanten en mogelijk nieuwe personeel kunnen zich hierin herkennen en daar de uiteindelijke keuze van af laten hangen.
Daarnaast heeft het plaatsen van projecten nog een hele goede eigenschap. Het houdt je website actief en is goed voor de vindbaarheid in Google. Potentiële klanten zoeken nu eenmaal vaker op renovatie bedrijfspand. Daarnaast geeft een nieuw project je direct een mooi nieuw bericht op je social-media.
4 vliegen in één klap!
- Klanten krijgen een beter beeld van wat je doet en kan.
- Potentieel nieuwe personeel kan zich met je identificeren
- Je website is actief en beter vindbaar
- Je hebt iets te plaatsen op social-media
Bonus: Je vraagt je klanten om een reactie of review over het gemaakte werk. Hiermee leest iedere potentiële klant ook het verhaal van een andere kant.