Iedereen wil goede en trouwe klanten. Waarschijnlijk heb jij als installateur ook een mooi aantal vaste klanten. Super fijn en zeker goud waard, deze klanten moet je ook zeker behouden! Maar hoe kom je nou aan nieuwe goede klanten?
Nieuwe klanten kan je werven op verschillende manieren. Om dit zelf voor elkaar te krijgen, moet je wel je eigen marketing op orde hebben. Je kan verschillende acties doen, adverteren in de regio en je website met je dienstaanbod moet goed vindbaar zijn op Google.
Maar wat kan Uw Duurzame Installateur voor je doen?
Om te beginnen is onze website helemaal ingericht voor de eindklant en kan men veel informatie vinden over de gehele dienstverlening. Zodra iemand informatie aanvraagt of een concrete offerte-aanvraag heeft, geven we dit door aan jou.
Online samenwerking met fabrikanten
Door intensieve samenwerking met fabrikanten werven wij verschillende klanten voor jou als installateur. Zo hebben we bijvoorbeeld de interactieve websites uwslimmehuis.nl, deverlichtingspecialist.nl en deintercomspecialist.com gemaakt.
Op deze sites leggen we op een eenvoudige manier uit hoe producten en materialen van de fabrikanten ABB, Legrand en Signify (Philips Lighting) mooi toepasbaar zijn bij de eindklant (bedrijf of consument).
Als men gegevens achterlaat bellen wij de klant en geven wij de informatie en contactgegevens door aan jou als jij het dichtst in de buurt zit bij deze klant.
Ook onze eigen website is helemaal ingericht voor de eindklant en kan men veel informatie vinden over de gehele dienstverlening.
Landelijk en regionale evenementen
Om jou van nieuwe en betere klanten te voorzien organiseren we samen met onze partnerfabrikanten verschillende regionale evenementen, waar jouw klanten de oplossingen zelf kunnen zien en beleven.
Ook bemannen we op landelijke beurzen de stands, zoals de stand van ABB op de VT-Wonen Design beurs. Alle leads worden actief nagebeld door ons en doorgezet naar jou als installateur.
Opvolging en behoud
Hoe heb jij je bedrijf eigenlijk ingericht? Heb jij een vaste manier van het opvolgen van potentiële klanten? Denk hier eens over na.
Houd je huidige klanten betrokken bij jou en je dienstverlening. Vraag een goede klant bijvoorbeeld eens om een referentie. En stuur regelmatig een nieuwsbrief met je diensten, ervaringen of projecten. Zo blijf je op de radar van je klant en ze weer sneller aan jou denken als ze iets nodig hebben.
[av_button label=’Download het Whitepaper over leads’ link=’portfolio,1795′ link_target=” size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-2y5v9p’ custom_class=” admin_preview_bg=”]