Hoe verzekerd een installateurs zich bij een volgende crisis van werk?

[av_video src=’https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=rP4LvRRUin0′ mobile_image=’https://lidworden.uwduurzameinstallateur.nl/wp-content/uploads/2019/05/expert-aan-het-woord-300×167.png’ attachment=’3876′ attachment_size=’medium’ format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ conditional_play=” av_uid=’av-jw7qzjlf’ custom_class=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jw7r0q6r’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
Caspar Norg was één van de sprekers tijdens het ABB Update Event op 13 en 14 maart 2019. In zijn lezing vertelde hij de installateur waarom specialiseren juist nu van belang is en hoe hij zijn uurloon kan opschroeven. Ook liet hij een installateur aan het woord die zijn visie succesvol in de praktijk heeft toegepast.

1 van de vragen was;

Hoe verzekert een installateur zich bij een volgende crisis van werk?

Caspar Norg – Uw Duurzame installateur

Ik denk dat het belangrijk is dat hij keuzes maakt, dat hij zich specialiseert in dingen waar hij goed in is en waar hij plezier in heeft.
Als je iets doet waar je plezier in hebt, dan ben je er eigenlijk meestal ook al goed in en daarmee kan je je onderscheiden.
Dat kan ik van alles zijn.

Hele complexe technische oplossingen of misschien gewoon het standaardwerk.
Als je er maar heel erg goed in bent en er plezier in hebt!

Doe je het vaker, dan word je er beter in en kan je ook beter en hogere prijzen vragen.
Dan heb je minder afhankelijkheid van ander partijen in de keten, minder afhankelijkheid van bijvoorbeeld aannemers en dan hou je zelf het heft in handen.

Wil je weten waar Uw Duurzame installateur jou nog meer mee kan helpen?

Lees hier alles wat we doen.
[/av_textblock]

Deel dit bericht:
Aansluiten?

Samen beter worden!

Dat is niet alleen ons antwoord op concurrentie. Het is onze belofte aan jou. 

Meld je aan voor:

De enige e-mail* voor installateurs met ambitie. Maandelijks waardevolle inzichten en praktische tips.

* Waardevolle info, geen spam. Concrete en praktische actiepunten. Niet tevreden? Opzeggen kan altijd.